Vuonna 2011 hyppäsimme ensimmäisten joukossa osaksi Uusi Lastensairaala 2017 -hanketta. Vuosien varrella olemme asiakkaidemme kanssa yhteistyössä kehittäneet Suomen kirjakielen isälle, Mikael Agricolalle nimikkoleivoksen, tehneet kymmenien potilasjärjestöjen kanssa vaikuttavaa, ennaltaehkäisevää terveystyötä sekä tehneet tekoja nuorten työllistymisen puolesta – syrjäytymistä vastaan. Ja paljon muuta!
Yhteiskunnallisessa markkinointiviestinnässä täytyy ymmärtää ympäröivää maailmaa. Olemme kovia perehtymään ja ottamaan selvää. Lisäksi laaja kirjo erilaisia vaikuttamisen keinoja – päättäjäsuhteista monikanavamarkkinointiin – on osa onnistunutta kokonaisuutta. Autamme vaikuttavan ohjelman rakentamisessa alusta loppuun: selvitämme sidosryhmät, rakennamme luovan konseptin ja teemme toteutukset eri kanaviin.
Tehdään yhdessä viestintää, joka muuttaa maailmaa.
Kun yksikään ministeri ei kieltäydy vastaanottamasta delegaatiota kahden viikon varoitusajalla, voi todeta, että olemme tärkeän asian äärellä.
Merja Tervo Strategi, perustajapartneri