Mukana kohderyhmän elämässä
Garminin urheiluun ja kuntoiluun tarkoitetuille rannelaitteille tehdään aktiivista viestintää mainonnan lisäksi. Miten laitetta voi parhaiten hyödyntää? Missä ja miten laitteesta saa kaiken irti? Kampanjoiden avulla laitteet halutaan nostaa esille eri kohderyhmien elämässä luontevissa yhteyksissä: esimerkiksi eri tyylisissä blogeissa, lehdissä ja verkkosivustoissa. Yhtenä osa-alueena viestinnässä on myös Find Your Way -brändikampanja.
Olemme olleet yhteistyöhön Myyn kanssa erittäin tyytyväisiä. Pitkäjänteisellä työllä on saavutettu loistavia tuloksia.
Juha Kainua Marketing & Communication, Garmin Nordic Finland
Modernia tuoteviestintää
Tavoitteena yhteistyössä on saada positiivista näkyvyyttä ja hyvän fiiliksen testauskokemuksia sekä lehti- ja blogijuttuja. Pidämme aktiivisesti yhteyttä bloggaajiin ja seuraamme aktiivisesti blogiskenen trendejä.