Garmin Nordic Finland
  • Asiakas

    Garmin Nordic Finland

  • Projekti

    Tuoteviestintä

  • Palvelut

    Strateginen viestintä, Sisältömarkkinointi, PR

Mukana kohderyhmän elämässä

Garminin urheiluun ja kuntoiluun tarkoitetuille rannelaitteille tehdään aktiivista viestintää mainonnan lisäksi. Miten laitetta voi parhaiten hyödyntää? Missä ja miten laitteesta saa kaiken irti? Kampanjoiden avulla laitteet halutaan nostaa esille eri kohderyhmien elämässä luontevissa yhteyksissä: esimerkiksi eri tyylisissä blogeissa, lehdissä ja verkkosivustoissa. Yhtenä osa-alueena viestinnässä on myös Find Your Way -brändikampanja.

Olemme olleet yhteistyöhön Myyn kanssa erittäin tyytyväisiä. Pitkäjänteisellä työllä on saavutettu loistavia tuloksia.

Juha Kainua Marketing & Communication, Garmin Nordic Finland

 

Modernia tuoteviestintää

Tavoitteena yhteistyössä on saada positiivista näkyvyyttä ja hyvän fiiliksen testauskokemuksia sekä lehti- ja blogijuttuja. Pidämme aktiivisesti yhteyttä bloggaajiin ja seuraamme aktiivisesti blogiskenen trendejä.

 

Yhteistyömme on kestänyt yli viisi vuotta, jona aikana olemme saavuttaneet positiivista näkyvyyttä useassa kymmenessä mediassa ja blogissa. Yhdessä Garminin kanssa määritellyt tavoitteet on saavutettu.

  • 0
    kpl
    Tuotelanseerauksia

    Yhteistyössä yli 30 tuotelanseerausta

  • 0
    kk
    Yhteistyö

    Yli 5 vuotta yhteistyötä

  • 0
    kpl
    PR

    Ansaittua mediaa säännöllisesti

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”