Tämän päivän kuluttaja ja työntekijä on tiedostava. Brändin onkin osattava aidosti ottaa kiinni sille sopivista trendeistä. Brändin arvojen on yhtälailla näyttävä paitsi asiakkaille, myös yrityksen sisäisille sidosryhmille ja työntekijöille.
Olemme mukana monesta näkökulmasta liikkumisen kanssa. Alan trendit ovat meille tuttuja ja tiedämme yhtä ja toista esimerkiksi teknologioista, joita liikkumisen ympärille kehitetään.
Autamme asiakkaitamme niin ulkoisen kuin sisäisen viestinnän kehittämisessä. Tai olisiko aika uudistaa työnantajamielikuvaa? Osaamme rakentaa mieleen jäävät konseptit sekä koukuttavat sisällöt, kohdentaa viestit oikein sekä tarvittaessa johdattaa ostopolulla eteenpäin.
Tule kyytiin – liikutaan turvallisesti tulevaisuuteen.
Liikkuminen on nyt niin suuressa murroksessa, että hyvällä viestinnällä on huikea mahdollisuus kasvattaa brändiarvoa.
Merja Tervo Strategi, partneri