Tulevaisuuden liikkuminen on kestävää

Ympäristö, kestävä kehitys ja energiatehokkuus ovat teemoja, jotka huomioidaan entistä tarkemmin kulutuspäätöksissä. Liikkumisen ja matkustamisen näkökulmasta nämä ovat aiheita, joiden äärellä voi joko saada harmaita hiuksia tai toisaalta tehdä suuria brändivoittoja.

figure

Tämän päivän kuluttaja ja työntekijä on tiedostava. Brändin onkin osattava aidosti ottaa kiinni sille sopivista trendeistä. Brändin arvojen on yhtälailla näyttävä paitsi asiakkaille, myös yrityksen sisäisille sidosryhmille ja työntekijöille.

Olemme mukana monesta näkökulmasta liikkumisen kanssa. Alan trendit ovat meille tuttuja ja tiedämme yhtä ja toista esimerkiksi teknologioista, joita liikkumisen ympärille kehitetään.

Autamme asiakkaitamme niin ulkoisen kuin sisäisen viestinnän kehittämisessä. Tai olisiko aika uudistaa työnantajamielikuvaa? Osaamme rakentaa mieleen jäävät konseptit sekä koukuttavat sisällöt, kohdentaa viestit oikein sekä tarvittaessa johdattaa ostopolulla eteenpäin.

Tule kyytiin – liikutaan turvallisesti tulevaisuuteen.

Liikkuminen on nyt niin suuressa murroksessa, että hyvällä viestinnällä on huikea mahdollisuus kasvattaa brändiarvoa.

Merja Tervo Strategi, partneri

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”