Tulevien vuosien aikana sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristö muuttuu merkittävästi. Viestinnän ja markkinoinnin on otettava rohkeita askeleita – kuluttajien mielipiteet vaikuttavat liiketoimintaan ihan eri tavalla kuin ennen, ja brändin merkitys kasvaa. Myös terveysalan markkinointiviestintä siirtyy yhä enemmän kuluttajien suosimiin digitaalisiin ja sosiaalisen median kanaviin.
Yhteistyön alussa varmistamme, että viestintä ja markkinointi tukevat asetettuja tavoitteita, brändi on kirkas ja kaikki kanavat on viritetty täyteen iskuunsa. Keskeisiä painopisteitämme ovat brändin näkyvyyden varmistaminen sekä asiakaslähtöiset, palvelevat sisällöt, jotka ohjaavat kohderyhmiä asiakaspolulla eteenpäin. Lisäksi olemme tarpeen mukaan varmistamassa, että viestintä on yhteiskunnallisesti vaikuttavaa.
Tarjoamme kattavat viestinnän palvelut kaikkiin kanaviin. Mediaosaamisemme on piste iin päälle.
Myyssä on Suomen menestynein terveysviestinnän tiimi.
Johanna MarkkanenPartneri