Regatta Spa Hotel
  • Asiakas

    Regatta Spa Hotel & Brasserie Regatta

  • Kumppanuus

    Verkkosivuprojekti, digimarkkinointi

  • Palvelut

    Brändi-ilmeen uudistus, verkkosivujen suunnittelu, digitaalisten prosessien kuvaus ja kehitys, hakukonemainonta ja -optimointi, digitaalinen markkinointi

Brändin mukainen sivusto

Hangon Regatta Spa Hotel kaipasi vuodenvaihteessa 2021–2022 verkkosivuiltaan helpompaa päivitettävyyttä sekä samalla visuaalista uudistusta. Sivuston ja somesisältöjen haluttiin viestivän entistä paremmin hotellin, span ja ravintolan uniikkeja tiloja, palveluita ja sijaintia.

Yhteistyö käynnistettiin brändityöpajalla, jonka myötä aiempi brändiohjeistus päivitettiin vastaamaan nykypäivää niin hotelli-span, kuin ravintola Brasserie Regatankin osalta. Tältä pohjalta suunnittelimme suoraviivaisella prosessilla uudet WordPressiä ja Elementoria hyödyntävät verkkosivut regattaspahotel.fi sekä brasserieregatta.fi. Sivustolla huomioitiin myös helppo päivitettävyys, responsiivisuus sekä selkeä navigoitavuus, jotta sivuston selaussyvyyttä sekä istuntojen kestoa saataisiin kasvatettua.

Brändi-ilmeet jalostettiin myös somessa sekä fyysisissä materiaaleissa toistuviksi elementeiksi yhtenäisen asiakaskokemuksen luomiseksi.

Myy loi Brasserie Regatalle oman, ravintolan laatua viestivän brändi-ilmeen, joka jalkautettiin myös fyysisiin materiaaleihin kuten menukansiin.

Yhteistyö oli sujuvaa ja asiakkaan tarpeet huomioivaa. Kotisivujen navigaatio ja toiminnallisuus ovat uudistuksen myötä ottaneet ison askeleen oikeaan suuntaan.

Esa Haikonen, toimitusjohtaja

Data asiakaskokemuksen ja myynnin tukena

Samanaikaisesti verkkosivujen suunnittelun kanssa työstettiin käytössä olevien järjestelmien hyödyntämistä, integraatioita sekä prosesseja. Tavoitteena oli ymmärtää asiakasdataa paremmin sekä hyödyntää tätä tietoa muun muassa lisä- ja ristiinmyynnissä sekä markkinointiviestien kohdentamisessa.

Prosessikuvauksen yhteydessä Regatta Spa Hotelille luotiin kattava käsitys käytössä olevista järjestelmistä, niiden välisestä tiedon liikkumisesta sekä tulevaisuuden kehityskohdista. Uudet digiprosessin jalkautettiin koulutuksen kera loppuvuodesta 2022 käyttöön asiakasviestintään uutiskirjejärjestelmän kautta.

Regatta Spa Hotellin verkkosivu-uudistuksen taustalla oli selkeä kehitysprosessi, joka alkoi brändityöpajasta.

  • 0
    %
    sivustolla keskimäärin vietetty aika kasvanut

    2022 vs. 2021

  • 0
    x
    sivuston selaussyvyys

    2022 vs. 2021

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”