Rantalainen
  • Asiakas

    Rantalainen

  • Kumppanuus

    Jatkuva yhteistyö

  • Palvelut

    Markkinoinnin automaatio, strateginen markkinointi, sisältömarkkinointi

Markkinoinnin automatisoinnilla liidejä ja mitattavuutta

Vuonna 2019 starttasimme taloushallinnon palveluja tarjoavan Rantalaisen kanssa laajaan yhteistyöhön, jossa lähdettiin kehittämään brändiä sekä automatisoimaan markkinointia. Yhtenä päätavoitteena oli käynnistää työ, joka tuottaa laadukkaita liidejä myynnille.

Tulevaisuus on tiedossa

Taloushallinnon alalla digitalisaatio on luonut entistä tehokkaamman mahdollisuuden tulevaisuuden ennustamiseen: taloudellinen tieto on mahdollista valjastaa yrityksen menestystarinan rakentamiseen.

Määritimme brändikiteytyksen kehystarinan, pääviestit sekä implementointisuunnitelman. Sisäinen lanseeraus brändikiteytykselle on toteutettu syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana. Brändikiteytys toimii moottorina sisäiselle toiminnan uudistamiselle.

Ulkoiselle ulostulolle on tehty markkinointikonsepti yhteistyössä Markku Haapalehdon kanssa.

”Yhteistyömme on toiminut saumattomasti kovassakin vauhdissa. Vahva markkinoinnin kehittäminen on ollut läsnä tekemisessämme kun olemme luoneet uutta toiminnan tapaa.  Merja on timanttia ja Veera on helmi! Myyn palveluvalikoima ja toiminnantapa osuivat tarpeisiimme hienosti.”

Sami Kelkka, brändi- ja markkinointipäällikkö

Sisältömarkkinoinnilla liidejä

Rantalaisen asiantuntijasisällöille on tehty suunnitelmallista yleisöjen hankintaa sosiaalisen median kanavissa. Markkinoinnin automaatio on toiminut Hubspotissa, hyödyntäen sisältöjen polutusta sekä kohdentamista luomamme segmentoinnin pohjalta.

Rantalaiselle on myös rakennettu lead scoringin malli, jotta sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiot tukevat liidien keräämistä myyntiorganisaatiolle. Sosiaalisen median ja automaatioalustan integraation myötä myös sosiaalisen median mainonnassa on voitu tehdä personointeja ja tukea lead scoringia.

  • 0
    %
    kaikista liideistä Scoring liidejä
  • 0
    %
    MQL-liidit Q1 2020 vs. Q1 2021

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”