Sisältömarkkinoinnin oppaat

Sisältöjen levitys ja mittaaminen

Veera Paukku

Sisältöjen levitys – ilmainen opas

Kun sisältöstrategia on kunnossa ja tuotantomylly jauhaa, on aika keskittyä sisältöjen levittämiseen. Asiakaspolkuja hahmoteltuasi sinulla on jo ajatus siitä, mistä kanavasta kunkin sisällön kohdeyleisö voisi löytyä. Nyt täytyisi enää saada tuo kanava palvelemaan tarpeitasi.

Oppaamme avulla otat haltuun yleisimmät somekanavat, maksetun mainonnan perusteet sekä hakukonenäkyvyyden. Jotta sisältöjen toimivuus ei jäisi vain toiveeksi, käymme läpi myös mittaamista. Mittaamalla sisältöjesi menestymistä pääset kehittämään niin kohdennuksiasi, kanavavalintojasi kuin itse sisältöjäkin.

Lataa opas:

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”