Psoriasisliitto, Janssen Finland ja Myy Agency palkittiin vuoden lääkeinformaatioteosta

Eija Typpö

Vuoden lääkeinformaatioteko 2022 -palkitut

Loistava kampanjamme, jonka teimme yhteistyössä Psoriasisliiton ja Janssen Finlandin kanssa, on voittanut Vuoden Lääkeinformaatioteko -palkinnon! Kaikki keinot kokeiltu? -kampanjan tavoitteena oli lisätä psoriasista sairastavien tietoisuutta hoidon tavoitteista ja kannustaa keskusteluun lääkärin kanssa.

Kampanjan kohderyhmänä olivat keski-ikäiset miehet, joita on pidetty terveysviestinnän vaikeimpana kohdeyleisönä. Viestimme heille rouhealla ja helposti samaistuttavalla visuaalisella ilmeellä ja konseptilla. Näin tavoitimme kohderyhmän tehokkaasti ja saimme lisättyä tietoisuutta psoriasiksesta ja sairauden hoidon tavoitteista.

Tämän vuoden kilpailussa erottui muutama työ. Näistä voittajaksi nousi kampanja, jossa sukelletaan kohderyhmän ajatusmaailmaan. Se osoittaa kampanjan toteuttajilta vahvaa asiakasymmärrystä. Tuomaristoon teki vaikutuksen kampanjan oivaltavuus sekä visuaalinen toteutus”, valintaraadin puheenjohtaja Riikka-Maria Lemminki perustelee valintaa.

Lue lisää kampanjasta täältä.

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”