Psoriasisliitto, Janssen Finland ja Myy Agency palkittiin vuoden lääkeinformaatioteosta
Loistava kampanjamme, jonka teimme yhteistyössä Psoriasisliiton ja Janssen Finlandin kanssa, on voittanut Vuoden Lääkeinformaatioteko -palkinnon! Kaikki keinot kokeiltu? -kampanjan tavoitteena oli lisätä psoriasista sairastavien tietoisuutta hoidon tavoitteista ja kannustaa keskusteluun lääkärin kanssa.
Kampanjan kohderyhmänä olivat keski-ikäiset miehet, joita on pidetty terveysviestinnän vaikeimpana kohdeyleisönä. Viestimme heille rouhealla ja helposti samaistuttavalla visuaalisella ilmeellä ja konseptilla. Näin tavoitimme kohderyhmän tehokkaasti ja saimme lisättyä tietoisuutta psoriasiksesta ja sairauden hoidon tavoitteista.
”Tämän vuoden kilpailussa erottui muutama työ. Näistä voittajaksi nousi kampanja, jossa sukelletaan kohderyhmän ajatusmaailmaan. Se osoittaa kampanjan toteuttajilta vahvaa asiakasymmärrystä. Tuomaristoon teki vaikutuksen kampanjan oivaltavuus sekä visuaalinen toteutus”, valintaraadin puheenjohtaja Riikka-Maria Lemminki perustelee valintaa.