Autamme asiakkaitamme siirtymään seuraavalle tasolle digi- ja some-viestinnässä. Joillekin se voi tarkoittaa nykyisten kanavien tehostamista, toisille taas edistyneempien automaatiopolkujen rakentamista tai uusien kanavien avaamista.
Toteutamme laadukkaat sisällöt kaikkiin formaatteihin ja kanaviin, ja kustannustehokkailla digi- ja somemarkkinoinnin keinoilla saatamme oikean yleisön niiden pariin – unohtamatta hakukonetyötä ja orgaanista löydettävyyttä (SEO). Tiimimme tekee myös ketteriä verkkosivuprojekteja WordPress-alustalle. Fokuksessa on visuaalinen kestävyys, helppo päivitettävyys ja käyttäjälähtöisyys.
Meille on tärkeää, että asiakkaamme aina ymmärtävät, miten digimarkkinointi toimii ja mitä tavoittelemme. Siksi emme puhu digiä, vaan puhumme sinulle suomea – tai englantia, kuinka vain haluat.
Rakennamme yrityksesi kokoisen digistrategian ja tavan edetä askel kerrallaan kohti tehokkaampaa digin hyödyntämistä.
Sisältöstrategiassa määritetään, millaisten teemojen ja sisältöjen kautta brändi tehdään eläväksi ja merkitykselliseksi eri yleisöille juuri heille keskeisissä kanavissa. Keskeinen osa strategiaa on hahmottaa myös sisältöpolut, KPI:t ja mittarit. Sisältöstrategiasta jalostetaan sisältökonsepti, jonka kehystarinan ympärille on helppo ideoida toimenpiteitä eri kanaviin.
Tavoitatko somessa varmasti kohderyhmäsi? Ammattitaitoinen markkinointi on sosiaalisessa mediassa onnistumisen a ja o. Autamme asiakkaitamme kohderyhmien luomisessa, kanavien valinnassa ja relevanttien sisältöjen kartoittamisessa. Mittaamme, opimme ja optimoimme taataksemme tuloksia.
Tunnemme markkinoinnin automaation mahdollisuudet ja toteutamme liidiputket. Ymmärrämme niin myynnin kuin markkinoinnin kenttää, ja autamme tuomaan yleisösi läpi koko asiakaspolun.
Sisällöt ratkaisevat digitaalisessa maailmassa. Toteutamme ketterästi sisällöt kaikkiin formaatteihin ja ihan kaikkiin kanaviin: mm. artikkelit, videot, graafit, valokuvat, animaatiot, podcastit ja boomerangit.
Puhutteleva sisältö ja tehokas markkinoinnin kohdentaminen vaativat sidosryhmien tuntemista. Asiakasymmärryksessä motiiveja, tarpeita ja käyttäytymistä selvitetään eri lähteistä dataa ja tutkimusta yhdistäen. Työkaluina käytämme muun muassa analytiikkaa, toteutamme virtuaalikeskusteluja ja teemme erityyppisiä haastatteluja ja kyselyjä.
Pysy mukana viestinnän vinkeissä.
Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.
“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”