Sisältömarkkinoinnin oppaat
Ketterä malli sisältöstrategian työstöön
Hyvä sisältöstrategia vastaa monenlaisiin liiketoiminnan, markkinoinnin ja myynnin tavoitteisiin. Sen merkitys onkin monessa yrityksessä jo sisäistetty, mutta työstäminen koetaan hyvin raskaaksi projektiksi. Eikä suotta – määrittämisestä saa helposti paisutettua vuoden mittaisen jättiprojektin. Se on useimmille yrityksille mahdoton rasti.
Me Myyllä olemme tottuneet tekemään asioita ketterästi, eivätkä sisältöstrategiat ole tässä suhteessa poikkeus. Koska mallistamme on hyviä tuloksia, oli se järkevää kasata myös yksien kansien väliin ja jakaa muillekin hyödynnettäväksi.
Tässä oppaassa neuvomme vaihe vaiheelta ketterän sisältöstrategian rakentamisen niin, että pääset nopeasti alkuun. Käymme läpi sisältöstrategian tavoitteet, asiakasprofiilit ja -polun, sekä sisältöteemat ja niiden polutuksen.