Sisältömarkkinoinnin oppaat

Ketterä malli sisältöstrategian työstöön

Merja Tervo

 

Sisältöstrategiatyön voi tehdä myös ketterästi. Opas, joka kertoo miten.

Hyvä sisältöstrategia vastaa monenlaisiin liiketoiminnan, markkinoinnin ja myynnin tavoitteisiin. Sen merkitys onkin monessa yrityksessä jo sisäistetty, mutta työstäminen koetaan hyvin raskaaksi projektiksi. Eikä suotta – määrittämisestä saa helposti paisutettua vuoden mittaisen jättiprojektin. Se on useimmille yrityksille mahdoton rasti.

Me Myyllä olemme tottuneet tekemään asioita ketterästi, eivätkä sisältöstrategiat ole tässä suhteessa poikkeus. Koska mallistamme on hyviä tuloksia, oli se järkevää kasata myös yksien kansien väliin ja jakaa muillekin hyödynnettäväksi.

Tässä oppaassa neuvomme vaihe vaiheelta ketterän sisältöstrategian rakentamisen niin, että pääset nopeasti alkuun. Käymme läpi sisältöstrategian tavoitteet, asiakasprofiilit ja -polun, sekä sisältöteemat ja niiden polutuksen.

Lataa opas:

Myysletter

Pysy mukana viestinnän vinkeissä.

Subscribe

  • Subscribe to Myysletter, our newsletter (in Finnish)
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
figure

Heitä viestiä!

Palaamme 2 päivän sisällä asiaan.

Get in touch

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
person

“Teemme viestintää fiksusti, laadukkaasti ja ketterästi.”