Referenssit

Lähtökohdat ja tavoitteet Lastenklinikka Helsingissä oli hajoamassa käsiin. Asiaa oli ihmetelty pitkään, mutta päätöstä uuden sairaalan rakentamiseksi ei oltu saatu tehtyä. Lopulta joukko yksityishenkilöitä päätti…

Lue lisää

Monenmoisia ankkamaisuuksia! Yhteistyömme varrella Akkari on muun muassa kiertänyt Suomea etsien sisältöä uusiin tarinoihin, olemme olleet Guggenheimia nopeampia – Suomi sai Duckenheiminsa jo vuonna 2015…

Lue lisää

Toimintaa ihosyöpää vastaan Euromelanooma on kansainvälinen kampanja, jonka tavoite on melanooman ja muiden ihosyöpien tietoisuuden lisääminen, ehkäiseminen ja varhainen diagnoosi. Olemme toteuttaneet Suomen kampanjan vuosina…

Lue lisää

Lähtötilanne ja tavoitteet Raha-automaattiyhdistyksen Paikka auki – nuoret työelämään -ohjelman tavoitteeksi asetettiin vahvan, muista nuorisotyöttömyyshankkeista selvästi erottuvan viestintäkonseptin rakentaminen: ei puhuta sormi pystyssä ylhäältä alaspäin, aikuisilta nuorille,…

Lue lisää

Positiivinen kierre lukutaidon voimalla Myy on toiminut Suomen Pipliaseuran markkinointiviestinnän kumppanina vuodesta 2014 saakka. Olemme yhteistyössä esimerkiksi määrittäneet Pipliaseuran identiteettiä ja viestejä, etsineet uusia lahjoittajia…

Lue lisää

Oulun kaupungin yhdyskunta- ja ympäristöpalvelut vastaa useista kaupunkialueen kehittämiseen liittyvistä hankkeista. Organisaation toiminta liittyy vahvasti kaupunkikehityksen mahdollistamiseen ja kaupunkistrategian toteuttamiseen. Myy toteutti Yhdyskunta- ja ympäristöpalvelujen…

Lue lisää

Tervetuloa lähemmäksi! Yhteistyön tavoitteena oli uudistaa yhdistyksen brändi ja viestinnän lähtökohdat. Toiveena oli raikkaampi, entistä nuorekkaampi ja värikkäämpi ilme ja esiintyminen, jossa huumorikin on sallittua.

Lue lisää

Paras paikka yritykselle Paras Paikka -kampanjakonsepti suunniteltiin Oulun kaupungin yhdyskunta- ja ympäristöpalvelujen viestintään. Kampanjan toteutuksessa hyödynnettiin sisältömarkkinointia. Kampanjan taustalla oli tarve tavoittaa oululaiset ja Oulun…

Lue lisää

Lähtökohdat ja tavoitteet Garmin Nordic Finland halusi mainostamisen ja markkinointitoimenpiteiden rinnalla vahvistaa uusien tuotteidensa näkyvyyttä tuoteviestinnällä. Neljän eri kampanjan avulla Garminin laitteet haluttiin nostaa esille…

Lue lisää