Blogi

11.03.2015 Sisältötoimisto Myy

Vuonna 2014 Suomessa tehtiin 10 miljardia Google-hakua. Se sisältää monta mahdollisuutta markkinoida. Verkkomarkkinointia suunniteltaessa tai ostaessa ei voi olla törmäämättä termiin hakusanamainonta. Tässä on listattuna…

Lue lisää

03.03.2015 Satu Rasa

Markkinoinnin logiikka on muuttunut pysyvästi – onneksi. Tuotteiden ostopolku alkaa lähes jokaisella useimmiten internetissä ja sosiaalinen media vastaa suoraan tiedon tarpeeseemme. Kuluttajat käyttävät brändien sisältöjä…

Lue lisää

02.03.2015 Sisältötoimisto Myy

Median jaottelu omaan, ostettuun ja ansaittuun on ollut käytössä jo vuosia. Omaa mediaa vankasti edustavat verkkosivu ja tiedote ovat saaneet vahvistusta uutiskirjeestä ja erilaisista sosiaalisen…

Lue lisää

26.02.2015 Sisältötoimisto Myy

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää