Blogi

16.06.2015 Sisältötoimisto Myy

Markkinoijat ovat monesti ahneita. Halutaan tavoittaa aina vaan lisää ja lisää uusia potentiaalisia asiakkaita, mieluiten mahdollisimman isosti ja näkyvästi. Sisällön suunnitteluun ja tuotantoon käytetään ruhtinaallisesti…

Lue lisää

08.06.2015 Sisältötoimisto Myy

Suomi hiljenee heinäkuussa, kun kansa suuntaa kaupungista mökeille. Jakkutakit vaihtuvat verkkareihin ja pukukengät sandaaleihin – sukilla tai ilman. Lomakausi on siis pian kuumimmillaan ja toimistojen…

Lue lisää

13.05.2015 Sisältötoimisto Myy

Sosiaalisessa mediassa kuohui jälleen eilen, kun panimoyhtiö Sinebrychoff julkaisi Suomen ja Venäjän välistä jääkiekko-ottelua ennakoivan kuvan venäläispelaaja Jegveni Malkinista. Kuvassa Malkinin päälle oli liitetty vaaleanpunainen…

Lue lisää

12.05.2015 Sisältötoimisto Myy

Blogit ovat mainosmedia siinä missä mikä tahansa muukin digitaalisen median ilmentymä ja ne voidaan valjastaa mainostajien käyttöön. Digimainonnan muodot staattisista ja liikkuvista bannereista retargetointimahdollisuuksiin ja…

Lue lisää

07.05.2015 Sisältötoimisto Myy

Suomalaisten sosiaalisen median käyttö yleistyy vuosi vuodelta. Samoin palvelut kehittyvät jatkuvasti, mutta suurten massojen suosimat palvelut ovat pitkälti samat vuodesta toiseen. Tilastokeskuksen vuonna 2014 toteuttaman…

Lue lisää

15.04.2015 Sisältötoimisto Myy

Mainonnan kohdentamisesta puhutaan tällä hetkellä ehkä enemmän kuin koskaan aikaisemmin. On ohjelmallista ostamista, dynaamisia bannereita, personoituja uutiskirjeitä, uudelleenmarkkinointia – siis vaikka mitä.

Lue lisää