Blogi

06.10.2015 Sisältötoimisto Myy

Nettisivu myy paremmin, kun hyödynnät call-to-actionia. CTA on konkreettinen toimintakehotus – nappi tai tekstilinkki. Oikein ja tehokkaasti käytettynä se auttaa potentiaalisia asiakkaita ja ohjaa heidän…

Lue lisää

21.09.2015 Sisältötoimisto Myy

Twitter on täynnä mahdollisuuksia luoda kontakteja ja saada seuraajia, sillä sisältöä jakavia henkilöitä ja yrityksiä on paljon. Aktiivisia käyttäjiä on maailmanlaajuisesti kuukaudessa…

Lue lisää

03.09.2015 Satu Rasa

1. Miksi sisältömarkkinointia kannattaa tehdä? Suurin osa kuluttajista tavoitetaan verkossa ja sisältömarkkinoinnin avulla on mahdollista kohdentaa mainontaa todella tarkasti ensimmäistä kertaa.  Sisältömarkkinoinnin luonne eroaa perinteisestä…

Lue lisää

02.09.2015 Sisältötoimisto Myy

Sisältömarkkinointi on päivän sana, tiedetään. Parhaimmillaan kiinnostava sisältö houkuttelee potentiaaliset asiakkaat viettämään aikaa brändin kanssa. Onnistuessaan sisällöt kääntävät prospektit liideiksi ja yhdistettynä markkinoinnin…

Lue lisää

13.08.2015 Sisältötoimisto Myy

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Jokaista brändin lähettämää markkinointiviestiä kohden…

Lue lisää

13.07.2015 Sisältötoimisto Myy

Facebook-mainonnalla saavutetaan näkyvyyttä mutta myös kohderyhmän aktivointia ja konkreettista konversiota: kävijöitä mainostamallesi sivustolle ja myyntiä tms. liiketoiminnan tavoitteista riippuen. Kirjoitin 9 vinkkiä Facebookia varten, joita…

Lue lisää

03.07.2015 Satu Rasa

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään? 1) Aseta tavoitteet: Onko tavoitteena myynnin…

Lue lisää