Blogi

13.08.2015 Sisältötoimisto Myy

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Jokaista brändin lähettämää markkinointiviestiä kohden…

Lue lisää

13.07.2015 Sisältötoimisto Myy

Facebook-mainonnalla saavutetaan näkyvyyttä mutta myös kohderyhmän aktivointia ja konkreettista konversiota: kävijöitä mainostamallesi sivustolle ja myyntiä tms. liiketoiminnan tavoitteista riippuen. Kirjoitin 9 vinkkiä Facebookia varten, joita…

Lue lisää

03.07.2015 Satu Rasa

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään? 1) Aseta tavoitteet: Onko tavoitteena myynnin…

Lue lisää

16.06.2015 Sisältötoimisto Myy

Markkinoijat ovat monesti ahneita. Halutaan tavoittaa aina vaan lisää ja lisää uusia potentiaalisia asiakkaita, mieluiten mahdollisimman isosti ja näkyvästi. Sisällön suunnitteluun ja tuotantoon käytetään ruhtinaallisesti…

Lue lisää

08.06.2015 Sisältötoimisto Myy

Suomi hiljenee heinäkuussa, kun kansa suuntaa kaupungista mökeille. Jakkutakit vaihtuvat verkkareihin ja pukukengät sandaaleihin – sukilla tai ilman. Lomakausi on siis pian kuumimmillaan ja toimistojen…

Lue lisää

13.05.2015 Sisältötoimisto Myy

Sosiaalisessa mediassa kuohui jälleen eilen, kun panimoyhtiö Sinebrychoff julkaisi Suomen ja Venäjän välistä jääkiekko-ottelua ennakoivan kuvan venäläispelaaja Jegveni Malkinista. Kuvassa Malkinin päälle oli liitetty vaaleanpunainen…

Lue lisää

12.05.2015 Sisältötoimisto Myy

Blogit ovat mainosmedia siinä missä mikä tahansa muukin digitaalisen median ilmentymä ja ne voidaan valjastaa mainostajien käyttöön. Digimainonnan muodot staattisista ja liikkuvista bannereista retargetointimahdollisuuksiin ja…

Lue lisää