Blogi

18.11.2015 Satu Rasa

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Kuluttajat hakevat verkosta tietoa terveydestä koko ajan enemmän ja terveysalan yritykset voivat tarjota sitä…

Lue lisää

15.10.2015 Sisältötoimisto Myy

Blogin kirjoittaminen on tärkeää, ja monelle yritykselle se on relevantein sisältömarkkinoinnin muoto. Kirjoittamiseen täytyy panostaa, koska lukijoita kiinnostaa korkealaatuinen, helppolukuinen ja sujuva sisältö. Jos olet…

Lue lisää

06.10.2015 Sisältötoimisto Myy

Nettisivu myy paremmin, kun hyödynnät call-to-actionia. CTA on konkreettinen toimintakehotus – nappi tai tekstilinkki. Oikein ja tehokkaasti käytettynä se auttaa potentiaalisia asiakkaita ja ohjaa heidän…

Lue lisää

21.09.2015 Sisältötoimisto Myy

Twitter on täynnä mahdollisuuksia luoda kontakteja ja saada seuraajia, sillä sisältöä jakavia henkilöitä ja yrityksiä on paljon. Aktiivisia käyttäjiä on maailmanlaajuisesti kuukaudessa…

Lue lisää

03.09.2015 Satu Rasa

1. Miksi sisältömarkkinointia kannattaa tehdä? Suurin osa kuluttajista tavoitetaan verkossa ja sisältömarkkinoinnin avulla on mahdollista kohdentaa mainontaa todella tarkasti ensimmäistä kertaa.  Sisältömarkkinoinnin luonne eroaa perinteisestä…

Lue lisää

02.09.2015 Sisältötoimisto Myy

Sisältömarkkinointi on päivän sana, tiedetään. Parhaimmillaan kiinnostava sisältö houkuttelee potentiaaliset asiakkaat viettämään aikaa brändin kanssa. Onnistuessaan sisällöt kääntävät prospektit liideiksi ja yhdistettynä markkinoinnin…

Lue lisää