Blogi

22.08.2018 Johanna Aspholm

Heinäkuussa järjestetyn kolmipäiväisen Google Marketing Live -konferenssin aikana Google esitteli markkinointityökalutarjontansa uudet tuulet. Kenties suurin uutispommi oli online-markkinoinnin klassikon Google AdWords:in kokonaisvaltainen uudelleen brändääminen Google…

Lue lisää

21.08.2018 Johanna Markkanen

Kuulin hiljain eräältä asiakkaalta, että asiakaskokemus on uusi musta, meemi ja konsulttihokema. Niin triviaalilta kuin asia joskus tuntuukin (tottakai asiakasta kuuluu kuunnella ja palvella), niin…

Lue lisää

31.05.2018 Emma Rinneheimo

Aivan kuten nettisivuja, voidaan myös sosiaalisen median sisältöä testata ja optimoida. A/B-testaus tarkoittaa mainoksia, jotka ovat yhtä muuttujaa lukuun ottamatta samanlaisia. Näitä mainoksia vertaamalla löydetään…

Lue lisää

10.04.2018 Merja Tervo

Kuluttajan valinnanvapaus muuttaa radikaalisti sosiaali- ja terveysalan liiketoimintaa. Selvää on, että markkinointi ja myynti tulevat hallituksen ja yrityksen johdon yhteiseksi asiaksi. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?…

Lue lisää

03.04.2018 Sisältötoimisto Myy

Uusi EU:n tietosuoja-asetus GDPR (General Data Protection Regulation) astuu voimaan 25.5.2018. Asetus tuo suuria muutoksia siihen, miten yritysten on jatkossa suojattava asiakkaidensa ja työntekijöidensä henkilötietoja.

Lue lisää

29.03.2018 Sisältötoimisto Myy

Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen myötä yrityksille syntyy ennen näkemättömän paljon uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Tulevaisuudessa yritysten menestyminen tullaan mittaamaan, sillä kuinka taidolla se osaa hyödyntää asiakkaiden valinnanvapautta.

Lue lisää