Blogi

30.01.2019 Emma Rinneheimo

Tutkimukset osoittavat, että kuulemastamme informaatiosta muistamme kolmen päivän kuluttua vain noin 10 %, mutta kun informaatioon lisätään kuva, muistamme jopa 65 %. Sama pätee…

Lue lisää

15.01.2019 Johanna Aspholm

Asiakkaan vuorovaikutus brändisi kanssa ei ole yksinkertainen asia. Sitä voidaan kuitenkin havainnollistaa asiakaspolkukartalla, joka auttaa ymmärtämään asiakkaan ajatuksia ja kokemuksia ostopolun eri vaiheissa ja siten…

Lue lisää

09.11.2018 Johanna Markkanen

Potilaan osallistaminen omaan hoitoonsa ja jaettu päätöksentekomalli on jo osa monia hoitoketjuja ja hoidon tavoitteita. Potilas on oman elämänsä asiantuntija ja oman sairautensa kokemusasiantuntija. Hyvässä…

Lue lisää