Blogi

11.10.2018 Milja Leikkari

Tarinankerronta ja sosiaalinen media voivat ensisilmäyksellä tuntua olevan perustavanlaatuisesti ristiriidassa keskenään. Miten ihmeessä ne voisivat toimia yhdessä, kun sosiaalisen median alustat suosivat nopeasti välähtäviä hetkiä…

Lue lisää

25.09.2018 Joonas Kärki

Kuuntele tämä blogi podcast-versiona alta: Kerroimme aiemmin, mitä podcastit ovat ja millaisia hyötyjä yrityksesi saa niiden tekemisestä. Tällä kertaa keskitytään siihen, kuinka podcastaamista…

Lue lisää

07.09.2018 Johanna Aspholm

Tällä viikolla Nike nimitti ex-NFL pelaaja Kaepernickin kampanjansa uudeksi kasvoksi – ja mitä markkinointiin tulee, mahdollisesti kiistanalaiset mainosvalinnat ovat aina riskipeliä.  Kriitikot alkoivat polttaa Niken…

Lue lisää

22.08.2018 Johanna Aspholm

Heinäkuussa järjestetyn kolmipäiväisen Google Marketing Live -konferenssin aikana Google esitteli markkinointityökalutarjontansa uudet tuulet. Kenties suurin uutispommi oli online-markkinoinnin klassikon Google AdWords:in kokonaisvaltainen uudelleen brändääminen Google…

Lue lisää

21.08.2018 Johanna Markkanen

Kuulin hiljain eräältä asiakkaalta, että asiakaskokemus on uusi musta, meemi ja konsulttihokema. Niin triviaalilta kuin asia joskus tuntuukin (tottakai asiakasta kuuluu kuunnella ja palvella), niin…

Lue lisää

31.05.2018 Emma Rinneheimo

Aivan kuten nettisivuja, voidaan myös sosiaalisen median sisältöä testata ja optimoida. A/B-testaus tarkoittaa mainoksia, jotka ovat yhtä muuttujaa lukuun ottamatta samanlaisia. Näitä mainoksia vertaamalla löydetään…

Lue lisää