Blogi

09.11.2018 Johanna Markkanen

Potilaan osallistaminen omaan hoitoonsa ja jaettu päätöksentekomalli on jo osa monia hoitoketjuja ja hoidon tavoitteita. Potilas on oman elämänsä asiantuntija ja oman sairautensa kokemusasiantuntija. Hyvässä…

Lue lisää

30.10.2018 Johanna Aspholm

Brändien kisaa ei enää ratkaista hinnalla tai laadulla – uudeksi ratkaisijaksi on noussut kokemus, jonka brändit pystyvät käyttäjilleen rakentamaan.  Siksi asiakaskokemuksen johtaminen ei ole enää…

Lue lisää

18.10.2018 Johanna Aspholm

Palvelumuotoilu. Viime vuosina termiin ei ole voinut olla törmäämättä. Tiedätkö kuitenkaan, miksi siitä kohistaan juuri nyt? Entä mitä palvelumuotoilu oikeastaan tarkoittaa ja miten voit itse soveltaa…

Lue lisää